Stampatura à caldu è prucessu di stamping à fretu

A tecnulugia attuale di stampatura hè divisa in stampatura à caldu è stampatura à freddo.

A tecnulugia di stampatura à caldu si riferisce à u trasferimentu di u fogliu nantu à a superficia di u substratu scaldendu è pressurizendu u fogliu cù una piastra speciale di stampatura à caldu in metallo; È a tecnulugia di stampatura à freddo si riferisce à u metudu di aduprà oliu di fondu UV per trasferisce a foglia di stampatura calda à u substratu.

I prudutti di stampatura à caldu anu una bona qualità, alta precisione, l'immagine dopu a stampatura à caldu hè luminosa è liscia cun alta lucentezza superficiale. U bordu di l'immagine hè chjaru è tagliente. In più, u fogliu stampante à caldu furnisce una larga gamma di scelte, ci sò sfarenti culori di foglia stampante à caldu, sfarente effettu di lucentezza di u fogliu stampante à caldu, è foglia stampante à caldu adattatu per sustratu diversu.

Scrizzione:

U fogliu stampante à caldu hè cumpostu da film di poliestere (PET) è più strati di rivestimentu chimicu nantu à a so superficia. U film di poliestere hè di solitu di 12 micron di spessore, un pocu di u rolu di u rivestimentu hè di pruduce effetti decorativi, è alcuni di u rivestimentu adupratu per cuntrullà e pruprietà di u fogliu di stampaggio à caldu, diversi rivestimenti sò applicabili à sustrati diversi. U scopu di u stratu d'aluminiu hè di pruduce un effettu riflettente. U stratu d'aluminiu hè furmatu quandu u filu d'aluminiu hè sublimatu dopu à esse sciuglitu à alta temperatura è cundensatu in u fogliu di stampatura calda sottu à a cundizione di uguacu ultra-bassu.

A stampatura à freddo hè un tipu di tecnulugia di stampa. Aduprà una colla speciale (inchiostru) per aderisce l'aluminiu anodizatu stampatu à freddo eccettu u stratu di basa à a superficie di u substratu per uttene l'effettu di stampatura calda. Inoltre, a tecnulugia di stampatura à freddo ùn hà micca bisognu di aduprà a piastra metallica riscaldata, ma utilizza l'adesivo di stampa per trasferisce a lamina metallica. A tecnulugia di stampatura à freddo hà e caratteristiche di low cost, risparmiu energeticu è alta efficienza di produzione. Hè una nova tecnulugia chì risponde à i bisogni di u mercatu di trasfurmazioni in u futuru.

A velocità di fabricazione di a piastra di stampatura à freddo hè rapida, u ciclu hè cortu, è u costu di produzzione di a piastra di stampatura à caldu pò esse ridutta, è a velocità hè più rapida è l'efficienza hè più alta.

Scrizzione:

U fogliu stampante à freddo hè u pruduttu di una tecnulugia innovativa; pò esse stampatu in parechji culori, brilla cù una struttura metallica, è dà un'impressione di lussu.

Rispuntendu à a stampatura à caldu, chì implica pressà u fogliu cù un muffa, a stampatura à freddo implica l'usu di un schermu per a stampa off-set.

Questu permette a stampa chì ùn hè micca pussibule stampendu à caldu - stampa di gradazioni, linee fini è caratteri.

Una cumbinazione di foglia di metallo è stampa stampata in culore pò pruduce disegni cum'è fotografie in varii culori metallichi brillanti in più di l'oru è l'argentu.

图片1


Tempu di posta: Sep-23-2020