Introduzione à u principiu di produzzione è l'applicazione di u film Iridescent

U film Iridescent hè un novu materiale di film di plastica decorativu di alta tecnulugia. Un equipamentu di produzzione cù una lunghezza di più di 20 metri inhala lentamente particelle di plastica cristalline, è da l'altra estremità vene un rotulu di film iridescente arcubalenu culuritu. Usendu u principiu di interferenza di luce, a luce bianca entra in u filmu da l'esternu, interferisce cù a luce, è poi riflette torna per pruduce culori culuriti. Quandu l'angulu di visione di u filmu iridescente arcubalenu hè cambiatu o u culore hè rivestitu cù sfarenti culori di fondu, u culore è u lustru cambieranu ancu, creendu un effettu di decorazione di imballu culuritu è ​​distintivu, aprendu un novu campu per l'imballu di u pruduttu. A magia hè chì senza aghjunghje alcun tinte o culori di stampa in tuttu u prucessu di produzzione, a trasparenza è l'effettu visuale abbagliante di u filmu stessu ponu esse mantenuti, ciò chì hè impussibile da uttene cù filmi trasparenti o film in culore cù batch maestru aghjuntu o stampatu. D'altronde, u costu di u film iridescente hè assai più bassu di quellu di u film alluminatu o di u film laser, chì hè una grande avanzata in l'applicazione di u film in culore ..

Applicazioni di trasfurmazione successive di film iridescenti: i campi di applicazione di u film iridescente sò assai larghi.

laminatu cù carta opaca, film plasticu o tessili: pò esse adupratu per imballi di rigalu, scatule dure è superfici decorative di pipa, cartoline di auguri, menu, sacchetti di shopping, nastri, etichette autoadesive, Marchi, copertine di libri è riviste, ecc.

Film iridescente laminatu cù materiali trasparenti: pò esse trasfurmatu è trituratu per trasfurmazioni tessili o incisu in polvere per cusmetichi è pigmenti. Pò esse ancu adupratu direttamente per l'imballu di rigalu, visualizazione di layout, materiali artigianali, scenografie, decorazioni di festival è nastri, ghirlande, etc.

Film iridescente laminatu cù materiali termoplastichi più spessi: pò esse adupratu cum'è imballi termoformati chì mostranu prudutti, paralumi, tovagliette, tende di doccia, tende oscuranti, ombrelli è impermeabili, borse, cinghie, vestiti di cunchiglie di boi, ecc.

图片2


Tempu di posta: Sep-23-2020