Chì pò purtà à voi u film di finestra Dichroic

SOLU AGGIUNGI IMAGINAZIONE

I filmi di finestra dicroica combinanu bellezza, luce radiante è culore cù una tecnulugia straordinaria per creà una soluzione unica è accessibile per e superfici di vetru interiore. I filmi luccicanti chì cambianu i culori sò fatti cù materiali premium è sò dispunibili in toni caldi è freschi.

U filmu dicroicu hè cuncipitu per imità l'aspettu iridescente brillanti di l'ale di farfalla senza pigmentu.

UNA PROSPETTIVA PIU RADIANTE

Film Dichroic hè un film trasparente adesivu chì furnisce un effettu di culore dichroicu, vale à dì chì sembra cambià di culore quandu si vede in vari anguli. U Produttu "Blaze" cambia i culori in i toni caldi di cianu / turchinu / magenta in trasmissione è e regioni di culore rossu / oru di u spettru in riflessione. U Produttu "Chill" cambia i culori in i toni freschi di turchinu / magenta / giallu in trasmissione è regioni di culore d'oru / turchinu di u spettru in riflessione. U cambiamentu di culore brillanti hè visibile da i dui lati di i Prudutti è hè influenzatu da l'ambiente induve i Prudutti sò aduprati, cumpresu l'illuminazione, l'angulu di visione è u culore di a superficie di montaggio. I Prodotti sò una pellicola polimerica di prima qualità, multi-stratu chì ùn hè micca metallica, non cunduttiva è micca corrosiva.

Aghjunghje bellezza visuale è privacy

A laminazione di vetru domesticu dà un aspettu novu è unicu à un edifiziu à una frazione di u costu di altre ristrutturazioni è ùn causa micca inconvenienti per l'occupanti. U so filmu di tintura prufonda, a mità riflessione o filmu di riflessione totale, culore è mudellu riccu è cumpletu, per u cuncepimentu furnisce una vasta gamma di spaziu.

Da l'internu à l'esternu, a laminazione di u vetru di a casa hè piacevule è piacevule, bluccendu a luce forte è senza distorsioni di u paisaghju. Fighjate da l'esternu in l'internu, l'aspettu di a laminazione di u vetru casanu hè cunsistenti, aghjunghjenu sensazione estetica à a camara; A membrana traslucida o di luce di ghjornu unidirezionale attaccata à l'internu di a vostra finestra lascia ancu entre a luce, ma blocca l'ochji di l'altri da lampassi in a stanza.

CREATE UN VERU VETRU DICROICU CIRCU DI MENU

I filmi di finestra dicroica "ghjucanu" cù a luce, riflettendu è rimbalzendu per rivelà un spettru di culore naturale. L'effettu resultante hè di un sguardu di veru vetru Dichroicu ma à una frazione di u costu è u tempu di installazione.


Tempu di posta: Jul-13-2020